Akciók

Napsugár Akció >
Törzsvásárlói ajánlat >
Masszázs >
Ajándékutalvány >
A Slim Fitt Csapata a vendégekkel történő személyes találkozások, beszélgetések során tapasztalt problémákra, kérdésekre igyekszik hónapról, hónapra választ, megoldást nyújtani a fittpercekben. Büszkék vagyunk rá, hogy vendégeink köre egyre bővül. Ha még nem járt nálunk, de kérdése van, írjon nekünk, vagy hívjon minket és együtt biztos megtaláljuk az Önnek megfelelő választ!

Szeretettel várjuk szalonunkban!
Slim Fitt Csapat

Cellulitisz vagy cellulit?

A cellulitisz az irha gyulladásos megbetegedése, míg a cellulit az irha celláinak méreg illetve salakanyagokkal való telítő dése. A ma gyakran emlegetett, a hölgyeket legjobban zavaró esztétikai probléma neve: Cellulit.

A cellulit kialakulásának két legfontosabb oka a mozgásszegény életmód és a helytelen táplálkozás. A fejlett társadalmakban megvásárolható élelmiszerek túlnyomó része "dúskál" az ízfokozókban, állományjavítókban és tartósítószerekben.

Ezeket a segédanyagokat "E" néven ismerjük a köztudatban, de valljuk be rohanó világunkban kinek van ideje és energiája arra, hogy a bevásárlás során erre mindig figyelemmel legyen? Arról nem is beszélve, ha figyelnénk is, akkor mit vásárolhatnánk meg?

Ez a probléma megkerülhető a BIO élelmiszerekkel, de azok amellett, hogy nagyon drágák, BIO eredetük sem mindíg meggyőző.

Hogyan védekezzünk a káros anyagok ellen?

Törekedjünk az élelmiszeripari adalékanyagok bevitt mennyiségének csökkentésére, valamint napi legalább 3 liter szénsavmentes víz vagy tea elfogyasztására. Emellett nagyon fontos, hogy az elfogyasztott káros anyagoktól időnként megtisztítsuk szervezetünket.
Ez a méregtelenítés.

Többféle méregtelenítő kúra ismert. Ajánljuk a "Steinberger", 5 napos méregtelenítő lékúrát, mely bio zöldség és gyümölcslevek fogyasztása mellett, minimális rostbevitelt engedélyez és a zöldségek és gyümölcsök hatóanyagaival fokozza a méregkiválasztást. A cellulit "nagyságától" függően, a méregtelenítés mellett más kezelésre is szükségünk lehet.

Ehhez ma már hatékony szépségipari gépek
segítségét vehetjük igénybe.

Egészséges táplálkozás a jobb közérzetért

Előző számunkban a napi energiabevitel helyes megosztásával foglalkoztunk, most a napi étkezés során bevitt táplálék helyes megosztásával foglalkozunk, melynek figyelése testi-lelki egyensúlyunk megőrzéséhez járul hozzá.

Gabonafélék: 35%. Étkezésünk alapját a gabonaféléknek kellene kitenni, mégpedig a teljes héjat is tartalmazó magvaknak illetve a teljeskiőrlésű lisztet tartalmazó pékáruknak, tészta féléknek. A fejlett társadalmak feldolgozóipara és korunk táplálkozási szokásai azonban a gabonamagról szándékosan levették a "kabátot" amelyek a rostot, vitamint és ásvány anyagokat tartalmazták.

Éppen ezért a tudatos táplálkozás során nagy hangsúlyt kell helyeznünk arra, hogy minőségi élelmiszert fogyasszunk.

Zöldségek 18% Gyümölcsök 13%.
A zöldségek és gyümölcsök fogyasztása során ellátjuk szervezetünket vitaminokkal, nyomelemekkel, enzimekkel. Törekednünk kell arra, hogy lehetőleg minél több friss, feldolgozatlan terméket fogyasszunk, hogy a bennük lévő értékes alkotóelemek a lehető legnagyobb mennyiségben váljanak szervezetünk hasznára.

Húsok, tojás, hüvelyesek,olajos magvak 12%.
A húsok fogyasztása során részesítsük
előnyben a fehér (csirke, pulyka) húsokat, illetve a halféléket. A vörös húsokból a zsírtalanabb, szárazabb részeket fogyasszuk (comb, karaj, felsál).
A húsokban lévő fehérje, egyszerű szénhidrát, valamint a halakban megtalálható omega3 zsírsav hozzájárul, hogy mindennapjainkat több energiával töltsük fel.
Tej és tejtermékek 12%.
Érdemes a tejtermékből a savanyított termékeket ( joghurt, kefir ) előnyben részesíteni és a zsírosabbakat kerülni. Bátran próbálják ki a juh - és kecsketej termékeket is.

Zsiradékok, édességek 10%.
Zsiradékként lehetőleg csak hidegen sajtolt növényi olajat használjunk és feldolgozás során ne hevítsük túl, lehetőleg kerüljük a rántott ételeket és a bő olajban sütést.

Az édességekből valóban csak kis mennyiséget szabad fogyasztani és az is
lehetőleg mézet vagy fruktózt (gyümölcscukor) tartalmazzon és csak kis
mennyiségben glükózt.

A tudatos táplálkozás az első lépés az egész- séges életmód felé. Testi-lelki egyensúlyunk fontos része életmódunkban, életvitelünkben rejlik. Lépjünk egyet.

Alma Lasers Accent * LPG gép * Ultratone Futura Tone * Alpha Oxy Led Spa * Testkezelés * Arckezelés * Hangfrekvenciás zsírbontás * Fogyás * Fogyókúrás tévhitek * Méregtelenítés

SLIM FITT ALAKFORMÁLÓ ÉS WELLNESS SZALON - FOGYÁS, FOGYASZTÁS, FOGYÓKÚRA - ZSÍRBONTÁS
1165 Budapest, Veres Péter út 110. (Mátyásföld repülőtér, HÉV megálló). Bejelentkezés, információ: (06 30) 828-5184. www.slimfitt.hu

Várjuk mielőbbi bejelentkezését!
SITEMAP
Fogyókúrás tippek, tanácsok: Fogyókúra Szalon XVI-XVII. kerület
FŐOLDAL KERDEZZEN KAPCSOLAT FITTPERCEK

Méregtelenítés, fogyókúra hatékonyan - Fogyás tippek, ötletek tanácsok